tisdag 24 december 2013

Vadå såld?

Det är väl klart att min nya morsa och farsa blev totally sålda på mig!

Vem kan motstå mig?!?
Okej, jag hörde någonting om minigris korsad med fladdermus men jag tar det som en komplimang. Jag står för mångfald och lika värde för alla. Nästan i alla fall. Jag är ju lite bäst oavsett.

Sagt och gjort, min nya morsa och farsa var nöjda med mig (såklart) och innan jag fick följa med dem i den coola bilen var det dags för besiktning. Då snackar vi inte bil-besiktning......
Det var en mindre trevlig upplevelse. Shit var skraj jag var.....
Veterinär Hans
 
Jodå, the whole package är där.
 
Både vaccinations spruta OCH chipp! Då var jag lite ledsen.....
När alla papper var klara följde jag med min nya familj till Skåne, en resa på 6 h.
Inte ett pip från mig ifrån kattburen jag var i. Man är väl man och tar det som en kung!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar