onsdag 25 december 2013

Julafton


Fattar de inte att jag gillar soffan?!?
Jag har hört talas att om att skåningar är dryga men om det betyder att de är trögtänkta vet jag inte.

Jag fick komma upp i soffan och det var myyyyyysigt! Min nya papps tog upp mig i denna härligt mjuka soffa med en massa skrymsel och vrån bakom kuddar och filtar.
Varmt och skönt och mina nya päron verkar tillbringa en del tid där tillsammans. Fast de pratar inte direkt med varandra, de sitter och glor på nåt konstigt fyrkantigt som gör att de skrattar ibland och hoppar till av rädsla ibland. Konstig manick....

Men bra smak har min nya mamms. Min favorit färg är brandgul. Det är en färg som passar min nyans på frillan. För jag har slingor. Eller som det står i stamtavlan: tigrerad.
För er internationella kan jag översätta utan google translate:

Fireyellow. I'm on fire, yeah!!!!!!

Eller orange. Men jag vill inte förknippas med en apelsin. Får höra tillräckligt många kommentarer angående min kroppsform redan. Mamms kallade mig för kotletten i morse. Förstår inte varför.
Kanske för jag är så sjukt biffig? Jag tar alla smeknamn som komplimanger!

I'm the freaking fabulous Fritz!!!!!

Men tillbaks till det här med dryga skåningar.
Hur kan de inte fatta vad jag vill?!?

 


 
Jag ville ju sova där i natt. Men mamma envisades med att lyfta mig till korgen istället.
BORING! Fast det blev en jämn kamp. Det slutade med att jag fick använda Kondos prasselkorg istället (skithäftiga ljudeffekter när man busar i den!) och en kudde OCH en filt från soffan. YES!
Halva vunnet!
 
Vänta bara tills jag kan komma upp i soffan själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar